sobota 15. srpna 2015

dveře Red or Dead

Cože? Červené dveře? Co to má znamenat?
Červené dveře znamenají spoustu věcí. Kousek Skandinávie v Orlických horách (červené domečky miluju), poznávací domovní znamení (najdete nás podle červených dveří), taková malá rebelie (nemusí být vše hnědé) i odkaz na lidovou architekturu (barevné dveře se kdysi na roubenkách i zděných domech dělaly).
Původně jsem chtěla pomněnkově modré, ale nějak mi to nepasovalo k hnědému nátěru. Zelenou moc nemusím a tak padla volba na červenou (RAL 3013 Tomato red).
Red or Dead zevnitř. Na dřevotřísce bude ještě sádrokarton.
Kromě nových vchodových dveří byl tento týden ve znamení dokončování elektroinstalací v režii dua Olda + Heppy.
Vybrali jsme koncové prvky ABB Swing v krémové barvě.
Do koupelny a do kuchyně přijdou ABB Solo chrom+bílá.
Taky jsem konečně ukončila mučení v podobě výběru obkladů a dlažeb do koupelny. V katalogu Raka jsem listovala někdy od zimy, mezitím jsem jako rozcvičku nakreslila dvě koupelny do činžovního domu, objela jsem všechny dostupné vzorkovny v Hradci, abych se vrátila k tomu, co mi padlo do oka už na začátku... série Rako Soft v modro šedé barvě. Na podlaze budou pískové dlaždice Siena 45x45cm a do kuchyně a technické místnosti přijde obklad Rako Vanity v hodně světlém šedomodrém odstínu (v jiné barvě jsou v šatně na Bíře).

2 komentáře:

  1. Červená je dobrá, my jsme kromě červené ještě chvilku zvažovali modrou nebo zelenou. Jinak majitelé červených dveří jsou ještě prý spolehliví při splácení hypotéky :) (zdroj: internet)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva vypadá fakt zajímavě. Na první pohled to zaujme. Já poslední dobou přemýšlím jestli nějaké podobné dveře nekoupit k nám domů. Myslím si, že by to mohlo vypadat dobře. Manželka ale nesouhlasí, ta by raději nějaké dveře s dekorem dřeva. Zatím nejvíc se jí prý líbí dveře Hörmann, takže to vypadá tak, že nakonec asi pořídíme ty.

    OdpovědětVymazat